10 maj 2013

Kartki komunijne

Kartki komunijne w pudełkach powstały w wyniku uwagi koleżanki, że w sklepach nie ma nic sensownego, a ona się na komunię wybiera. Zrobiłam dwie do wyboru. Obie w tonacji niebieskiej dla chłopca (i tu wyszły ze mnie stereotypy).

Do pierwszej kartki użyłam rozetki, której nauczyłam się u lliany. Podaje linka, jakby ktoś chciał skorzystać.
http://bizuteria-wg-iliany.blogspot.co.at/2013/04/kartka-slubna.html


Po lewej pudełko, po prawej kartka.


Pudełko



Kartka, z rozetką zrobioną według lliany. To moja pierwsza rozetka, więc nie jest jeszcze najlepsza. Mimo wszystko i tak cieszę się, że mi prawie wyszła (pośrodku niestety widoczny "szew" kartki).


Kartka w środku.


Tu już w pudełku sobie leży i do podróży się szykuje.


Kartka druga jest w ciemniejszej tonacji.


Po lewej wieczko pudełka.


Spód pudełka też ozdobiony kwiatami i perełkami.


środek kartki.


Już w pudełku. Nie wiem, czy nie za wysokie ścianki w pudełkach robię.


Gotowa :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz