19 lut 2014

100 postów i zarazem rocznicowe candy

Tak mimochodem, po cichutku setny post już przeminął.
Z tej okazji chciałabym zrobić małe candy niespodziankę. Myślę, że będą to głównie rzeczy związane z przyszłymi świętami wielkanocnymi.






Zasady uczestnictwa:
- należy posiadać bloga,
- możesz ale nie musisz być moim obserwatorem,
- pod tym postem napisz, że bierzesz udział w candy,
- trzeba zamieścić powyższy banerek na bocznej stronie swojego bloga.
I tyle.
Jeszcze jedno, nie czujcie się zobowiązani do pisania jakichkolwiek komentarzy pod moimi postami. To miłe lecz niekonieczne. Ja staram się zajrzeć do każdego ale najczęściej nie mam za dużo czasu na pisanie komentarzy. Co nie znaczy, że nie podziwiam waszych pięknych prac.

Zapraszam :)

P.S. Właśnie zdałam sobie sprawę, że to candy staje się zarazem rocznicowym candy. W marcu mija dokładnie rok od pierwszego posta. Czas leci strasznie szybko ;)
Postaram się, żeby to candy było wyjątkowe. Pierwsza rocznica jest zawsze najważniejsza :)
Z pozdrowieniami.
Renata

22 komentarze:

  1. Mam bloga, obserwuję już jakiś czas, biorę udział w tym candy:)
    Informacja w poście.
    Pozdrawiam
    ps. zjadłabym taką słodkość ze zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wezmę udział w Twojej zabawie.
    Uwielbiam niespodzianki.
    Info w pasku bocznym bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia i oczywiście zostanę na dłużej :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i dziękuję za uczestnictwo :)
      Również pozdrawiam :)
      Nr 3.

      Usuń
  4. I ja się zapisuję na niespodziankę :)
    Gratulacje z okazji rocznicy

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj! Przez przypadek trafiłam na Twojego bloga a tu tyle się dzieje ;) super. Bardzo chętnie zapisuję się, bo uwielbiam niespodzianki
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje rocznicy :-)
    ustawiam sie i ja w kolejce:-)
    info u mnie na pasku bocznym
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Równie wiosennie pozdrawiam :)
      Nr 6.

      Usuń
  7. Witam. na Twojego bloga trafiłam przez przypadek, ale pozostanę na dłużej ;)
    Candy tajemnicze , ale kto nie lubi niespodzianek . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się ciesze, że do Ciebie trafiłam :) Z chęcią wezmę udział w candy.
    Już dodaję info na swoim blogu
    http://sylwia-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ustawiam się w kolejce. Trafiłam tu przez Chabrową Panienkę.
    Info na blogu.
    Jo

    OdpowiedzUsuń
  10. Ustawiam się w kolejce!
    Obserwuje jako : Aleksandra Sz
    Zachęcam również do wzięcia udziału mojej zabawie :
    http://pinku-art.blogspot.com/2014/02/urodzinowe-candy.html
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również ustawiam się w kolejce, może w końcu coś wygram ;)
    Obserwuję jako Marta Dzwonkowska
    http://podpiernikowymniebem.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń